Poradna lékaře

Položit dotaz

* Jméno: 
* E-mail: 
* Předmět dotazu : 
* Otázka: 
* Kontrolní kód (opište): 

Ivana
  —   6.9.2017
Vysoký cholesterol

Dobrý den, dva roky beru Cholib 145/40 - každé 3 měsíce chodím na kontroly a vždy jsem měla hodnoty S chol. kolem 4, HDL 1,5, LDL 2,5 a triacylglyceroly 1,5. Včera jsem byla opět na kontrole a S chol. mám najednou 7 a triacylgyceroly 3,5. Nejsem si vědoma žádné dietní chyby. Je mi 50 a v poslední době mám slabé návaly a noční pocení. Chtěla bych se zeptat, zda takový výkyv lipidů může způsobit menopauza. Předem děkuji za odpověď. Ivana

Lenka Kselikova
  —   5.9.2017
Dotaz na manžela

Dobrý den chtěla bych se zeptat. Včera měl manžel nějaké potíže projevovalo se to tím že cítil tlak na hrudi, špatně se mu dýchalo a bolely ho ruce a šlo mu to jakoby do břicha. Může to být projev na nachlazení nebo na přechozená srdeční příhoda nejsem lékařka ale mě se něco podobného stalo při dobutaminovem vyšetření. Mám o něj strach protože je to řidič kamionu. Můžete my napsat co by to mohlo být. Děkuji za odpověď Kselikova

Jitka
  —   23.6.2017
ECHO srdce

Chci se zeptat jestli si na EKG a ECHO srdce musím svlékat i podprsenku nebo to jde udělat v podprsence. Děkuji za odpověď Jitka

Berta
  —   30.5.2017
index aterogenity 1,31

Dobrý den, prosím co znamená index aterogenity 1,31 Mám stent po 70% ucpané cévy. Beru Stacyl, Rosumop a Letrox Cítím se unavená a když je horko mám zažívací potíže i po dietním jídle /nafouklé břicho a krkám vzduch/ Děkuji za odpověd. Berta Děkuji za odpověď